Blogger Layouts
Welcome to my blog. Thankz view my blog.. =)

Thursday, May 13, 2010

kau yg terindah (love u beb)

rasa bgia bila besama kamu..owg syg kamu cam kamu syg kat owg..lebih ag tau...
hehe..ermm npe tah tb2 terasa nk tls cmni..org xnk hilang kamu tau..
i love u as ur self and not as other person..whatever u do, i accept becoz of love..
ermmm jgn nakal2 kat sane..syg kamu..i will wait 4 u..hehe..
tq 4 everything...

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan


Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah



Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran


Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu


Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah


Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

Monday, May 10, 2010

happy mother's day...


rndu kat mama..
sory mama xdpt nak call mama..
hanya mampu msj untuk ucap 'SELAMAT HARI IBU'
bukan nye ape, kalau call tkt akan ngis..dh rndu sgt2 kat mama ni,,
hnya tuhan je tau perasaan meronta2 nak balik..
xpela..30hb nk balik dh..
mama, t ae..wait my present..
love u mom
klu xde mama n abah, insan yg bernama
NOORSHIDA HIDAYAH xkan lahir di dunia ni..
tq sebab membesarkan cda..syg mama.. KATIRAH SLAMAT0 comments Links to this post  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...